כשרות בצל אובמה
איציק בכר - מנהל פיתוח שווקים ומיתוג של חברת המאפים גידרון מקבוצת שופרסל
תערוכת המזון הכשר – KOSHERFEST החוגגת יום הולדת 20 התקיימה לאחרונה בניו ג'רסי, ממש ביום הבחירות לנשיאות ארה"ב. מספר צרכני המזון הכשר בארה"ב נאמד ב 11.5- מיליון נפש. זהו שוק דינמי בתהליך גידול מתמיד, המוערך ב 12.5- מיליארד דולר.
קרא עוד >
הכל כלול
איציק בכר - מנהל פיתוח שווקים ומיתוג של חברת המאפים גידרון מקבוצת שופרסל
תערוכת MIA היא מעין אוניברסיטה לפתרונות מתקדמים בענף ההסעדה והאירוח
קרא עוד >
דוז פואה לישראל בתערוכת אנוגה
איציק בכר
משלחת ישראל לתערוכת אנוגה 09 ' שנערכה לאחרונה בקלן, זכתה לציון לשבח. מדובר בתערוכה הגדולה והחשובה ביותר בעולם בתחום הקולינארי, שהציגה שלל של חידושים והמצאות, לצד פגישות וניהול עסקים חובקי עולם. מזון+ מביא התרשמות מהתערוכה בזווית אישי
קרא עוד >
האם העולם זקוק ליותר קנדה?
איציק בכר - מנהל פיתוח שווקים ומיתוג של חברת המאפים גידרון מקבוצת שופרסל
מסתבר שקנדה בונה לה מותגים בשקט ובצניעות, מותגים אהודים עם אפיל פטריוטי עמוק, מותגים שמייצגים חברות ענק לאומיות שגדלו בקצב איטי, בצילם של מותגי-העל מארה”ב ...
קרא עוד >
תערוכת מזרח תיכון חדש
איציק בכר - מנהל פיתוח שווקים ומיתוג של חברת המאפים גידרון מקבוצת שופרסל
ישראל וסוריה נפגשו סביב שולחן הדיונים ולא בוועידת שלום אזורית אלא בכנס מזון ים תיכוני שהתרחש לאחרונה באיטליה, שמטרתו להגדיל את המודעות ליתרונות הבריאותיים של המזון הים תיכוני ...
קרא עוד >
תערוכת IBA 2006
מאת רן קרן-סמנכ"ל שיווק מיכלי זהב
בתערוכה הוצגו חידושים רבים ומיכון מתקדם ע"י מיטב החברות שבתחום, חברת BAKON ההולנדית הציגה קווים מתקדמים למזיגת עוגות מוס. חברת NOVACART האיטלקית המיוצגת בישראל ע"י מיכלי זהב בע"מ הציגה מגוון תבניות נייר בצורת לב.
קרא עוד >
תערוכת KOSHERFEST 2006
איציק בכר - מנהל פיתוח שווקים ומיתוג של חברת המאפים גידרון מקבוצת שופרסל
כלל ידוע לכל העוסק בתחום המכירות: בעידן של טכנולוגיה כה מפותחת ובעידן שכל העולם כולו הוא כפר גלובלי, המוצרים שלנו, מעולים ככל שיהיו, לא יכולים לנצח בשבילך. למתחרים שלך, קרוב לוודאי יש מוצרים דומים בטיבם ואיכותם ובעלויות יצור דומות.
קרא עוד >