פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

08-9125005
משלוח בכל הארץ
זהב טהור  
 

קבוצת מיכלי זהב חשפה את קו המארזים החדשני שלה: ToGo
אלון גני

מיכלי זהב ידועה כחלוצה בחידושים בשוק האריזה. בכנס שקיימה החברה במשותף עם מכון האריזה של התאחדות התעשיינים הציגה הקבוצה קו מוצרים חדש לתחום הסעדה תחת המותג TOGO
המותג הצעיר והחדשני מצטרף למותג Cake של הקבוצה המרכז מגוון רחב של פתרונות איכות בתחום המאפה והמותג Bio הכולל פתרונות חדשניים ידידותיים לסביבה. 
הכנס כלל הרצאה מרתקת של השף קונדיטור מיקי שמו בנושא התאמת אריזה למוצרי מאפה. השף קונדיטור מיקי שמו הלהיב את הקהל תוך כדי אפייה והעשיר את הקהל מניסיונו בתחום שילוב מארזים ואפייה. 

הרצאתו של מנהל השיווק של גדרון איציק בכר ריתקה את הקהל הרב שבא לכנס האריזה. איציק בכר הציג את ניסיונו הרב במיתוג פינות אפייה ברשתות השיווק וסיפר על הצלחותיו במינוף מוצרים קיימים בעזרת אריזה חדשה ומיתוג.



איציק בכר ומיקי שמו “לקלוע לדעת מובילים”

בתחום הציוד המושכר הציגה הקבוצה שני חידושים מעניינים: 
החידוש הראשון הינו מכונה שולחנית להלחמת רדידים על מגשיות מנייר דחוס – פתרון אריזה חדשני המיועד לאריזת מזון למשלוחים, לחימום במיקרוגל, להקפאה ולאפייה ביתית. ניתן להדפיס על המגשית ברמת איכות גבוהה ולייצר מיתוג משמעותי יותר מאשר במארזי הפלסטיק בהם משתמשים כיום. 
החידוש השני כולל את פעילות ICC – חברה בקבוצה המתמחה בהשכרת ציוד אריזה לשוק המקומי וליצואנים. ICC משכירה ארגזים, עגלות שינוע, משטחים ומספקת שרותי התחשבנות ושליטה על מלאי הציוד המושכר באמצעות אתר אינטרנט הזמין ללקוח. השרות מאפשר להפריד את התחשבנות הסחורה מהאריזה בין הספקים והלקוחות ומתאים במיוחד לרשתות מזון מהיר. 
לדברי משה פלד, מנהל מערכות המידע של הקבוצה, השרות ללקוח מהווה את היעד החשוב ביותר של הקבוצה ולכן חלק ניכר מתקציב ההשקעות של הקבוצה מופנה להרחבת היכולת המחשובית. הקבוצה מתחזקת מספר אתרי אינטרנט המספקים מידע עדכני ללקוחות על מצב המלאי הייעודי המוחזק עבורם במחסני הקבוצה. השימוש באינטרנט מאפשר לבצע הזמנות 24 שעות ביממה והשרות מתאים במיוחד לבתי קפה ומאפיות המסיימות פעילות בשעות לילה מאוחרות ונזקקות להספקה ממידית. 
ניתן להתרשם מהאתר בכתובת WWW.MZAHAV.CO.IL. משה פלד מוסיף כי חדשנותו של אתר ICC היא בכך שהוא משמש את הלקוחות לשליטה על מלאי האריזה הקיים שלהם בדומה למצב חשבון בנק. 
ללקוח יש מידע זמין על כמות האריזה בכל אתר ואתר. הכתובת של האתר ICC-LOGISTICS.COM . 

פורסם בתאריך 7.12.2009 בעיתון על המדף – ירחון הקמעונים בישראל